مهدوی‌کیا: با کریمی دیوار کره را فرو می‌ریزیم

به گزارش خبرگزاری فارس مهدی مهدوی کیا عنوان کرد: آمدن علی کریمی خیلی مهم بود. او می تواند دیوار دفاعی کره شمالی را به هم بریزد.
علیرغم همه تغییراتی که در تیم ملی ایران بوجود آمده و مربی شدن خبرساز افشین قطبی، برای هواداران نه تاکتیک های متفاوت بلکه حضور علی کریمی جذابترین موضوع به نظر می آید. برای طرفدارانی که او را ناجی مشکلات ایران می دانستند. ایران اگرچه در بازی رفت 2-1 کره شمالی را برده اما در بازی برگشت جایی برای اشتباه نخواهد داشت.
مهدوی کیا به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بازی بسیار سختی است. کره شمالی 10 امتیاز دارد و بالاتر از ماست ولی برای رفتن به جام جهانی راهی جز شکست کره شمالی برای ما باقی نمانده است.
کاپیتان ایران که تردیدی در اهمیت بازگشت علی کریمی ندارد گفت: او وزنه بزرگی در بازی با کره شمالی خواهد بود. کره شمالی تیم منضبطی است و دفاع مستحکمی دارد. آنها حتماً جلوی ما دفاعی بازی می کنند و علی به ما کمک خواهد کرد تا از یارگیری های نفر به نفر آنها فرار کنیم. من مثل همه بازیکنان به نتیجه این بازی امیدوارم.
مهدوی کیا که یک نیمه در شکست 1-0 مقابل چین حضور داشت آن بازی را فقط یک دیدار تدارکاتی می داند و می گوید: در نیمه اول گل بدی خوردیم. بعضی از ما تازه به اردو رسیده بودیم و فرصت کمی داشتیم اما تا روز بازی آماده خواهیم شد.
بازی در کره شمالی همیشه حساس و غیر معمول بوده به خصوص برای آنهایی که بازی در آنجا را تجربه کرده اند و مهدوی کیا یکی از همان هاست. وی می گوید: خبر خوب این دفعه این بود که بازی روی چمن مصنوعی نخواهد بود. به علاوه ما هیچوقت مقابل کره شمالی بازنده نبوده ایم که این از لحاظ روانی تاثیر زیادی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد