گذشته

پس از شکست بارسلونا در دیدار مقابل اینتر و ناکامی درراهیابی به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که پپ گواردیولا به شاگردانش پیغام داد که برای قهرمانی در لالیگا تلاش خود را متمرکز سازند.گواردیولا در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« باید سرمان را بلند کنیم و از نظر روحی، روحیه خود را بازیابیم و به بازی شنبه شب فکر کنیم.»

گواردیولا در ادامه با آنالیز شرایط بازی تیم حریف گفت:« زمانی که تیمی مثل اینتر به دفاع می پردازد، می بایست بازی را باز کرد و سعی کرد که از مرکز زمین نهایت بهره را برد ولی ما  نتوانستیم به کنترلمان بر بازی ادامه دهیم.زمانی که 9 بازیکن تیم حریف به دفاع می پردازند، عبور از سد آنها کار آسانی نیست. میلیتو و اتوئو، تقریبا در اکثر زمان بازی در جناحین بودند. تیمی که برنده شد، به حق برنده شد و می بایست به آنها تبریک گفت.»

مربی جوان بارسا در ادامه درمورد شرایط روحی بازیکنانش به این نکته اشاره کرد که اوضاع بازیکنانش در بهترین حالت ممکن نیست و گفت:«اوضاع روحی تیم چندان خوب نیست.ما در لیگ قهرمانان بسیار خوب بودیم ولی در نهایت حذف شدیم. ما بسیار خوب بودیم ولی سال آینده به این رقابتها بازخواهیم گشت.البته اکنون می بایست به بازیابی روحی بپردازیم. تنها 3 روز دیگر مقابل ویارئال به میدان خواهیم رفت. 4 بازی دیگر باقی است و می بایست شرایطمان را بازیافته و با تمام توان برای قهرمانی در لالیگا تلاش کنیم.» http://soccerone.persianblog.ir

                                منبع:

رئال مادرید میلیون پوند برای کارلوس توز

 

سایت گل – رئال مادرید قصد دارد کارلوس توز را از منچسترسیتی خریداری کند. آنها 40 میلیون پوند برای او خواهند پرداخت.

توز 26 ساله، پس از انتقال جنجالی از منچستریونایتد به منچسترسیتی فصلی عالی را گذراند. 28 گل او سیتی را در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان قرار داد و نمایش‌های متعصبانه او باعث شده هواداران او را قهرمان تیم بدانند.

بازی او مادریدی‌ها را جذب کرده و آنها قصد دارند دستمزدی معادل 180 هزار پوند در هفته برای توز بپردازند و او را بخرند. با توجه به جدایی احتمالی رائول و رفتن محتمل کریم بنزما به منچستر یونایتد، توز در کنار گونسالو ایگواین و آنخل دی‌ماریا، دو هم‌وطنش می‌تواند خط حمله خطرناکی برای رئال بسازد.World Cup 2010 - Argentina vs Mexico,  Carlos Tevez   (Getty Images)