آشتی کریمی و دایی و بازگشت جادوگر به تیم ملی

حدود 3 هفته پیش علی دایی و علی کریمی به دور از هیاهوی رسانه‌ای در یکی از باغ های لواسان در جلسه ای 3 ساعته با یکدیگر آشتی کردند. 3 نفر که یکی از آنها از اهالی فوتبال است واسطه این کار بودند.
وی تصریح کرد: روابط بین این دو در حال مناسب است و بعید می‌دانم در صورتی که دایی؛ کریمی را به تیم ملی دعوت کند وی این موضوع را قبول نکند. می‌توانم بگویم باید دوباره منتظر دیدن علی کریمی با پیراهن 8 تیم ملی باشیم.
جلالی یادآور شد: زمانی که دایی با کریمی دچار مشکل شد تمام تلاشم را به کار بستم تا این دو با یکدیگر آشتی کنند اما بنا به دلایلی کریمی تصمیم گرفت از تیم ملی کناره گیری کند. حتی اصرارهای من و سایر دوستان نزدیکش نیز فایده‌ای نداشت.
مدیر برنامه های کریمی تاکید کرد: بارها با او صحبت کرده ام و گفته‌ام که این روزها دیگر تکرار نمی‌شود. به او گفته‌ام نباید کاری کند که در زمان بازنشستگی حسرت آن را بخورد.
وی عنوان کرد: در صورتی که این مشکل ادامه پیدا کند به ضرر هر دو طرف است. اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند کریمی فرصت بزرگی را از دست داده و اگر خدایی نکرده در راه صعود به جام جهانی ناکام باشد برخی از مسائل دامنگیر کریمی خواهد شد.
جلالی اضافه کرد: کریمی کمی دچار تردید شده بود. او عاشق تیم ملی است اما مسائلی رخ داده که باعث شده کریمی از تیم ملی دور باشد.
مدیر برنامه های کریمی ادامه داد: آشتی کنان کریمی و دایی خبر خوشی برای هواداران فوتبال محسوب می‌شود. این دو به چراغ سبز یکدیگر پاسخ منفی نخواهند داد. به نظرم دیگر مشکلی برای حضور کریمی در تیم ملی وجود ندارد و اگر مسائل به خوبی پیش برود بار دیگر شاهد دعوت کریمی به تیم ملی خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد